2 227 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Datorprogram för trädgård?
Hej.
Har precis fått hem ett program på svenska. Man ritar i 2D och sedan ska man kunna se det färdiga i 3D. Har ännu inte packat upp och provat det men ser fram imot det.
kostnad 527:- inkl frakt
http://www.rosenholm.se/produkt_001/produkt_Tradgardsplanen.asp
Har precis fått hem ett program på svenska. Man ritar i 2D och sedan ska man kunna se det färdiga i 3D. Har ännu inte packat upp och provat det men ser fram imot det.
kostnad 527:- inkl frakt
http://www.rosenholm.se/produkt_001/produkt_Tradgardsplanen.asp
Heh...
Från samma sida:
"Skogens läckerheter är en multimedia-produkt avsedd för de av er som är intresserade av att plocka bär och svamp och bor i i mellersta Sverige. Med Skogens läckerheter kan du söka reda på nya svamp- och bärställen med hjälp av Fuzzy logic analys av satellitbilder."
Jaga svamp med satellit! :
Värmer mitt datanördshjärta. Undra om man kan installera programmet i den här: http://asimo.honda.com/index.asp?bhcp=1 och få den att plocka svamp själv? ;D
/fredrik
Från samma sida:
"Skogens läckerheter är en multimedia-produkt avsedd för de av er som är intresserade av att plocka bär och svamp och bor i i mellersta Sverige. Med Skogens läckerheter kan du söka reda på nya svamp- och bärställen med hjälp av Fuzzy logic analys av satellitbilder."
Jaga svamp med satellit! :
Värmer mitt datanördshjärta. Undra om man kan installera programmet i den här: http://asimo.honda.com/index.asp?bhcp=1 och få den att plocka svamp själv? ;D
/fredrik
Klicka här för att svara