Köpte en electrolux silence och det var den sämsta dammsugaren jag någonsin köpt.
Suget är så dåligt så den knappt orkar suga upp popcornkärnor och smågrus orkar den inte alls. Så nu har jag kastat skiten på tippen och är ute efter en ny.

Någon som vet någon bra dammsugare som orkar suga upp smuts på golvet och mattor?

Dammsugaren ska bara användas hemma bland småbarn som drar hem smuts. Ibland dammsuga bort allt grus från bilen

C champion skrev:
Köpte en electrolux silence och det var den sämsta dammsugaren jag någonsin köpt.
Suget är så dåligt så den knappt orkar suga upp popcornkärnor och smågrus orkar den inte alls. Så nu har jag kastat skiten på tippen och är ute efter en ny.

Någon som vet någon bra dammsugare som orkar suga upp smuts på golvet och mattor?

Dammsugaren ska bara användas hemma bland småbarn som drar hem smuts. Ibland dammsuga bort allt grus från bilen
en miele

• Gilla
reez
  • Laddar…
returen returen skrev:
en miele
Är det bra märke på en dammsugare?

Ossian K Olsson
C champion skrev:
Ja. Men de har också eco-varianter som inte suger lika mycket. Till exempel den C3 ovan är 890W och silence varianten är bara 550W.

C champion skrev:
de är duktiga på dammsugare men har även haft skitmodeller även om det är mer ovanligt

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.