Jaha som småbarnsförälder förfäras man av hur dålig aktiviteten är här så här på morgonen. Senaste inläggen bl.a. Hade 1,5 timmar mellan två inlägg! Jag förstår inte varför det inte skrivs mer denna vackra morgon. Är ph hos er eller och sjunger? Ont det gör ont... :confused:
Vet inte riktigt vad jag vill med denna trådskapning men men. Alltid roligt att få vara lite hurtig, annars brukar man känna sig ganska långsam och inte så energisk när man läser vissa trådar som avhandlar vad folk hinner i sina renoveringar!

Redigerat:
  • Gilla
pjfj
  • Laddar…
God morgon! Ja, lägger man barn kl 8 så får man inte sova så länge. Blir nog en lugn dag idag.

Jodå, jodå... Man får passa på att surfa lite enär man tar sig återställarn. Skål! ;)

Kromo har mitt fulla förtroende att bevaka forumaktiviteten ett par timmar till ;-)

Börja läs trådarna i kronologisk ordning så har du att göra ett tag, gott och väl till resten av oss vaknar.....

Oj vad många bra tips:) nä nu gått jag och putsar källarväggar så ni andra får sova färdigt!

C
Eller som jag går ned till stranden o sover, för nu har vi varit ut med hunden o ätit frukost....Varmt ö skönt ute kanske 20-22 grader:D.Väntar nån timme med att bada.....

• Gilla
Nyfniken och 1 till
  • Laddar…
carra skrev:
Eller som jag går ned till stranden o sover, för nu har vi varit ut med hunden o ätit frukost....Varmt ö skönt ute kanske 20-22 grader:D.Väntar nån timme med att bada.....
Vi har det varmt och skönt här i Sverige också, plus tre grader är mer än man väntar sig 1a januari. :)

Nån hade som tur var glömt dricka upp:
712556_1_1_detail.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

så den kom väl till pass nu :)

Sen minns jag mycket väl hur det var att va småbarnsförälder.
Jag och sonen då 2-3 år eller så var ute på morgonpromenad vid åttasnåret en nyårsdag och det var INTE mycket folk ute då :)
Ungefär lika lite som midsommardan :D

Kromo skrev:
Jaha som småbarnsförälder förfäras man av hur dålig aktiviteten är här så här på morgonen. Senaste inläggen bl.a. Hade 1,5 timmar mellan två inlägg! Jag förstår inte varför det inte skrivs mer denna vackra morgon. Är ph hos er eller och sjunger? Ont det gör ont... :confused:
Men hallå eller, ditt förra inlägg innan detta skrevs den 23e december, dålig aktivitet, du ska inte snacka om dålig aktivitet din sölkorv!
Ge mig en kopp kaffe!

;)

Ett forum blir aldrig mer aktivt än sina medlemmar :D

C
Nån kom på att jag skulle vara inne o justera terassmarkisen 7:e våningen o höjdrädd........Håhåjaja så gick det med den förmiddagen(om det räcker) på stranden.....:(

Så går det när man är skadeglad :D
Vissa straffar GUD direkt ;)

• Gilla
carra
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.