Jaha som småbarnsförälder förfäras man av hur dålig aktiviteten är här så här på morgonen. Senaste inläggen bl.a. Hade 1,5 timmar mellan två inlägg! Jag förstår inte varför det inte skrivs mer denna vackra morgon. Är ph hos er eller och sjunger? Ont det gör ont...
Vet inte riktigt vad jag vill med denna trådskapning men men. Alltid roligt att få vara lite hurtig, annars brukar man känna sig ganska långsam och inte så energisk när man läser vissa trådar som avhandlar vad folk hinner i sina renoveringar!
Vet inte riktigt vad jag vill med denna trådskapning men men. Alltid roligt att få vara lite hurtig, annars brukar man känna sig ganska långsam och inte så energisk när man läser vissa trådar som avhandlar vad folk hinner i sina renoveringar!
Redigerat:
Nån hade som tur var glömt dricka upp:
så den kom väl till pass nu
Sen minns jag mycket väl hur det var att va småbarnsförälder.
Jag och sonen då 2-3 år eller så var ute på morgonpromenad vid åttasnåret en nyårsdag och det var INTE mycket folk ute då
Ungefär lika lite som midsommardan
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
så den kom väl till pass nu
Sen minns jag mycket väl hur det var att va småbarnsförälder.
Jag och sonen då 2-3 år eller så var ute på morgonpromenad vid åttasnåret en nyårsdag och det var INTE mycket folk ute då
Ungefär lika lite som midsommardan
Men hallå eller, ditt förra inlägg innan detta skrevs den 23e december, dålig aktivitet, du ska inte snacka om dålig aktivitet din sölkorv!Kromo skrev:
Ge mig en kopp kaffe!
Klicka här för att svara