Vi är 7 fastigheter som har gemensam dagvattenledning som ansluter till ett dike.Detta har funnits i många år. Läste nu att dagvatten från ett flertal fastigheter övergår till spillvatten enligt miljöbalken. Spillvatten får ju inte släppas ut orenat så kan vi bli ålagda att ordna någon sorts rening. Någon som vet.