Då var golvet äntligen flytspacklat och bara lite gips kvar på väggarna så ska jag köra igång med tätskicktet. Senaste badrummet jag gjorde var 7år sedan då körde jag finjas tätskikt med någon gucka som man sedan "tapetserade" in med diverse rörmanchetter och förstärkta hörn etc.

Vad är det som gäller idag? Samma teknik?
Något speciellt mräke som man bör kika på?
Vill få en uppfattning om senaste rönen innan jag börjar köpa in grejer.
 
T
Förstod inte riktigt om du menade en folie för det man använder nu för tiden som man sätter vi 2-komp eller diverse medel beroende på fabrikör. Själv kör jag med Bostik men för privatare år det nog lättare att hitta Casco och Lip i butiker.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.