Då var golvet äntligen flytspacklat och bara lite gips kvar på väggarna så ska jag köra igång med tätskicktet. Senaste badrummet jag gjorde var 7år sedan då körde jag finjas tätskikt med någon gucka som man sedan "tapetserade" in med diverse rörmanchetter och förstärkta hörn etc.
Vad är det som gäller idag? Samma teknik?
Något speciellt mräke som man bör kika på?
Vill få en uppfattning om senaste rönen innan jag börjar köpa in grejer.