Nu måste det banne mig in en ny tråd under köksfliken!
Nuvarnade har väl funnits sedan Jesus gick i kortbyxor.
Har inget egentligen att fråga om men, kan ju testa med.
Vilket är ert drömkök?
Fabrikat / modell.?
Materialval (bänkar,stänkskydd,maskinpark,golv)?
Mvh Gagga