Har du testet den än då?
Kan tänka mig att lägga 99kr på den om den funkar hyfsat felfritt. Utan större fel iaf.
Kan tänka mig att lägga 99kr på den om den funkar hyfsat felfritt. Utan större fel iaf.
Medlem
· Västerbotten
· 550 inlägg
Man ska ALDRIG ALDRIG ALDRIG köpa något till fullpris på Jula. ALDRIG. Aldrig. Jag börjar snart se dom som en bluff&båg-firma faktiskt.
Just den där pickan brukar gå för 199:- på Julas kampanjer. Deras 50-90 stompicka för 1700:- är samma som brukar hittas på Ö&B för 699:-.
Just den där pickan brukar gå för 199:- på Julas kampanjer. Deras 50-90 stompicka för 1700:- är samma som brukar hittas på Ö&B för 699:-.
importensketsig skrev:
Dom är precis som biltema. Det går att köpa visa saker men långt ifrån allt då det är mycket skit och många tror det är billigt för att det finns där.
Om ämnet tillåter så har jag ett tips på rea på tryckluftpistoler på det lokala Bauhaus i Barkarby, Jag är inte så bekant med märket Tjep men av tidigare ordinariepriserna att döma så måste det vara lite kvalite iaf 
Se bifogade bilder från mobilkameran.
Det fanns lite annat också, verktygsväskor svart doktorstyp, hålsågar sten något slag, byggbeslag.
Det fanns lite annat också, verktygsväskor svart doktorstyp, hålsågar sten något slag, byggbeslag.
Produkter som diskuteras: "byggbeslag"
Byggbeslag
Byggbeslag används för att sammanfoga eller koppla samman olika delar i en konstruktion, till exempel för att fästa bärande bjälkar, stolpar och för att förstärka förband mellan olika komponenter. Dessa beslag spelar en avgörande roll
Läs mer
Tack för detta tips, jag köpte Essve's rullbandade pappspik på Bauhaus veckan innan ditt inlägg till fullpris. Var tillbaka idag och fick pengar tillbaka, detta var på Bauhaus i Löddeköpinge. De hade 50% på allt Essve, gissar att det då är så på alla Bauhaus, fanns nåt nytt märke som de hade tagit in istället, säkerligen för att slippa kunder som utnyttjar prisgarantin, det går ju inte om de har sina egna unika märken. I Löddeköpinge fanns det lite blandad bandad spik och skruv kvar samt en del spikpistoler också.eggstreetno6 skrev:Om ämnet tillåter så har jag ett tips på rea på tryckluftpistoler på det lokala Bauhaus i Barkarby, Jag är inte så bekant med märket Tjep men av tidigare ordinariepriserna att döma så måste det vara lite kvalite iaf
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden