Hittade en klammerpsitol på ÖB idag av kinamärket Powercraft för 99 riksdaler (märkt med röd rea-prislapp).
Hittade senare en identiskt på Jula http://www.jula.se/klammerpistol-134381 för 369!
Schysst prisskillnad!

Har du testet den än då?
Kan tänka mig att lägga 99kr på den om den funkar hyfsat felfritt. Utan större fel iaf.

Den där har jag.
Den går bra som tusan faktiskt.

Man ska ALDRIG ALDRIG ALDRIG köpa något till fullpris på Jula. ALDRIG. Aldrig. Jag börjar snart se dom som en bluff&båg-firma faktiskt.

Just den där pickan brukar gå för 199:- på Julas kampanjer. Deras 50-90 stompicka för 1700:- är samma som brukar hittas på Ö&B för 699:-.

Nu har jag testat den vid kaninbursbygget´då hönsnätet skulle klamras fast.
Körde väl uppskattningsvis 200st 14mm klammer inga problem.

importensketsig skrev:
Man ska ALDRIG ALDRIG ALDRIG köpa något till fullpris på Jula. ALDRIG. Aldrig. Jag börjar snart se dom som en bluff&båg-firma faktiskt.

Just den där pickan brukar gå för 199:- på Julas kampanjer. Deras 50-90 stompicka för 1700:- är samma som brukar hittas på Ö&B för 699:-.

Dom är precis som biltema. Det går att köpa visa saker men långt ifrån allt då det är mycket skit och många tror det är billigt för att det finns där.

Om ämnet tillåter så har jag ett tips på rea på tryckluftpistoler på det lokala Bauhaus i Barkarby, Jag är inte så bekant med märket Tjep men av tidigare ordinariepriserna att döma så måste det vara lite kvalite iaf :D

Se bifogade bilder från mobilkameran.

Det fanns lite annat också, verktygsväskor svart doktorstyp, hålsågar sten något slag, byggbeslag.

• Foton-0077.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Foton-0078.jpg
    Skapa konto
  • Foton-0079.jpg
    Skapa konto
  • Foton-0080.jpg
    Skapa konto
  • Foton-0081.jpg
    Skapa konto
  • Foton-0082.jpg
    Skapa konto
  • Foton-0083.jpg
    Skapa konto
  • Foton-0084.jpg
    Skapa konto
  • Foton-0085.jpg
    Skapa konto
  • Foton-0087.jpg
    Skapa konto
eggstreetno6 skrev:
Om ämnet tillåter så har jag ett tips på rea på tryckluftpistoler på det lokala Bauhaus i Barkarby, Jag är inte så bekant med märket Tjep men av tidigare ordinariepriserna att döma så måste det vara lite kvalite iaf :D

Se bifogade bilder från mobilkameran.

Det fanns lite annat också, verktygsväskor svart doktorstyp, hålsågar sten något slag, byggbeslag.
Tack för detta tips, jag köpte Essve's rullbandade pappspik på Bauhaus veckan innan ditt inlägg till fullpris. Var tillbaka idag och fick pengar tillbaka, detta var på Bauhaus i Löddeköpinge. De hade 50% på allt Essve, gissar att det då är så på alla Bauhaus, fanns nåt nytt märke som de hade tagit in istället, säkerligen för att slippa kunder som utnyttjar prisgarantin, det går ju inte om de har sina egna unika märken. I Löddeköpinge fanns det lite blandad bandad spik och skruv kvar samt en del spikpistoler också.

Jag tror mer att när Essve tappade agenturen för Makita så blev det mindre intressant att ta biprodukterna såsom skruvar mm

/Lorant

Har en Tjep picka själv för Ståldyckert och är supernöjd - Kanske läge att besöka Bauhaus i dagarna för eventuella fynd!

Det är nog läge för det ja. Plockade själv upp en laddning 18ga dycket för en spottstyver.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.