3 945 264 läst ·
18 619 svar
3945k läst
18,6k svar
Dagens verktygsinköp!
Hej richardtenggren!richardtenggren skrev:
Jag undrar vilket stift som du tycker är bäst för snickeri?
HB eller 2B?
Dag
Medlem
· Stockholm
· 2 268 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 615 inlägg
Hej, tänkte dock ha denna pennan på kontoret/datorväskan, så blir nog de stift det bjuds påstigen skrev:
Har en 2 mm rutorna som jag testade lite olika stift i, för mjuka ger för breda streck och hårda går lätt av, av förklarliga skäl. Men har tyvärr lite kaos här efter vattenfylld källare så har inte koll på vilka stift jag provade till denna just nu
Ett sådant här eller?U Utsliten och utdömd skrev:
https://www.byggahus.se/forum/threads/vatette-kapverktyg-foer-vaeggbockfixtur.226443/
