3 819 821 läst ·
18 066 svar
3820k läst
18,1k svar
Dagens verktygsinköp!
Det här var uppenbarligen resultatet av vårbudgeten, de tunga investeringarna brukar komma i höstbudgetenP pleqtiz skrev:
Renoveringsnovis
· Stockholm
· 646 inlägg
Behövde en krysslaser då min gamla gett upp nyligen och köpte denna blå Bosch. Råkade även bli ett kombipaket med borrskruvdragare och slagskruvdragare från Hikoki
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Bra-att-ha grej till verkstaden. Köpte direkt från fabrik på andra sidan jorden, Fedex levererade på 5 dagar. Sjukt smidigt.
Förutom att steppa upp härdningsprotokollen till max, så kan man göra glass och frysa ner diverse grejer på skoj.
Förutom att steppa upp härdningsprotokollen till max, så kan man göra glass och frysa ner diverse grejer på skoj.
Logga in
Skapa konto
Flytande kväve har alltid varit en dröm. Vad kostade den där pjäsen?Alltgår skrev:
310 USD + 275 frakt. Så drygt 5700 kr. Det är en 20 L med 80 mm öppning. Jag kollade runt mycket, och denna verkar seriös. CE och ISO cert och 5 års garanti på vakuumet. Finns ju mindre modeller också, min är stor för att kunna ta knivar upp mot 350 mm.F Fluxor skrev:
Har sugit på den här karamellen ett tag… äntligen en speedheater. Betalade nog lite mer än jag hade behövt men ville stödja en bra lokal affär. Valde efter betydande beslutsvånda den lite smalare 1100RS-varianten. Hoppas nu att den är lika bra som alla säger…
Logga in
Skapa konto
Medlem
· Stockholm
· 2 226 inlägg