P pleqtiz skrev:
Ja det börjar närma sig köpstopp nu, det kan jag nog erkänna :oops: Men visst finns det lite förhandling om tilläggsbudgeten:thinking: Gäller bara att lägga upp den på rätt sätt:rolleyes::thinking: Ullareds resa snart för regeringen så där kan man alltid stoppa in lite muta :crysmile:
Det här var uppenbarligen resultatet av vårbudgeten, de tunga investeringarna brukar komma i höstbudgeten :geek:

• Gilla
pleqtiz och 1 till
  • Laddar…
Behövde en krysslaser då min gamla gett upp nyligen och köpte denna blå Bosch. Råkade även bli ett kombipaket med borrskruvdragare och slagskruvdragare från Hikoki Blå Bosch krysslaser monterad på förpackningen på ett köksbord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Verktygslåda med en borrskruvdragare och slagskruvdragare från Hikoki, batterier och manual på bord.
Skapa konto

• Gilla
Sthlm1891 och 4 till
  • Laddar…
Bra-att-ha grej till verkstaden. Köpte direkt från fabrik på andra sidan jorden, Fedex levererade på 5 dagar. Sjukt smidigt.
Förutom att steppa upp härdningsprotokollen till max, så kan man göra glass och frysa ner diverse grejer på skoj.

Kryogen lagringstank märkt YDS-20 i en verkstad, ombordstigningsverktyg och kablar i bakgrunden.
Skapa konto

• Gilla
  • Wow
  • Älska
FredrikR och 9 till
  • Laddar…
Alltgår Alltgår skrev:
Bra-att-ha grej till verkstaden. Köpte direkt från fabrik på andra sidan jorden, Fedex levererade på 5 dagar. Sjukt smidigt.
Förutom att steppa upp härdningsprotokollen till max, så kan man göra glass och frysa ner diverse grejer på skoj.

[bild]
Flytande kväve har alltid varit en dröm. Vad kostade den där pjäsen?

Hur många påsar marshmallows har du köpt ”för att testa”? :crysmile:

• Gilla
Prodigys
  • Laddar…
F Fluxor skrev:
Flytande kväve har alltid varit en dröm. Vad kostade den där pjäsen?
310 USD + 275 frakt. Så drygt 5700 kr. Det är en 20 L med 80 mm öppning. Jag kollade runt mycket, och denna verkar seriös. CE och ISO cert och 5 års garanti på vakuumet. Finns ju mindre modeller också, min är stor för att kunna ta knivar upp mot 350 mm.

• Älska
LoweW
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Hur många påsar marshmallows har du köpt ”för att testa”? :crysmile:
Hehe bra tips

Turkisk yoghurt + florsocker är en gudomlig glassmet. När jag var yngre gjorde vi oftare på ägg+vispgrädde+oboypulver vilket också är trevligt men oh så dekadent.

• Gilla
Alltgår
  • Laddar…
Alltgår Alltgår skrev:
310 USD + 275 frakt. Så drygt 5700 kr. Det är en 20 L med 80 mm öppning. Jag kollade runt mycket, och denna verkar seriös. CE och ISO cert och 5 års garanti på vakuumet. Finns ju mindre modeller också, min är stor för att kunna ta knivar upp mot 350 mm.
Oj, aja, jag drömmer vidare :)

• Gilla
Alltgår
  • Laddar…
Lite verktyg och lite om verktygen skadar en
Nödverktyg och första hjälpen-kit med turniketter, kompresser och ögonsköljning på mörk bakgrund.
Skapa konto

(de är egentligen en del av mitt prepptänk)

• Gilla
Sthlm1891 och 5 till
  • Laddar…
FreQa FreQa skrev:
Lite verktyg och lite om verktygen skadar en
[bild]
(de är egentligen en del av mitt prepptänk)
Du gillar den där Mora Eldris rejält!

Alltgår Alltgår skrev:
Du gillar den där Mora Eldris rejält!
Ska med lite tillbehör bli lite presenter.

• Gilla
Alltgår
  • Laddar…
FreQa FreQa skrev:
Ska med lite tillbehör bli lite presenter.
Jag had en, men kom inte överens med den riktigt. Däremot tycker jag Kansbol, framförallt i färgen burnt orange, är en fin allroundkniv.

Har sugit på den här karamellen ett tag… äntligen en speedheater. Betalade nog lite mer än jag hade behövt men ville stödja en bra lokal affär. Valde efter betydande beslutsvånda den lite smalare 1100RS-varianten. Hoppas nu att den är lika bra som alla säger…
Ny speedheater 1100RS i verktygslåda, redo för byggprojekt.
Skapa konto

• Gilla
gmanhem och 7 till
  • Laddar…
Befintlig utrustning är alldeles för grov för stundande lödprojekt. Rulle med lödtenn och förpackning med lödspetsar på träbord.
Skapa konto

• Gilla
Sthlm1891
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.