3 945 342 lĂ€st ·
18 619 svar
3945k lÀst
18,6k svar
Dagens verktygsinköp!
Köpte samma men inte hunnit testa den Àn. Glöm inte registrera den hos Bosch för 3 Ärs garanti.F F_man skrev:
https://www.bosch-professional.com/se/sv/pro360/
Vad bra. Du Àr ju inbiten trÀskomissbrukare och nu har du skydd för tÄrna som ju fattas pÄ vanliga trÀskor. Det innebÀr att jag inte lÀngre behöver hÄlla fÀrdigsnickrade protes-tÄr i lager Ät digDennisCA skrev:
Mitt senaste verktygsinköp. Upphittat pÄ skroten. Vad skulle man kunna hitta pÄ med den hÀr?
350 watt, 2800 varv i minuten trefas. Fabrikat AEG.
Min tanke Àr att anvÀnda den för mindre slipverktyg i stÀllet för borrmaskin med stÀllning. Borrmaskier brukar ha litet för klena lager för att belastas i sidled med slipning och polering.
350 watt, 2800 varv i minuten trefas. Fabrikat AEG.
Min tanke Àr att anvÀnda den för mindre slipverktyg i stÀllet för borrmaskin med stÀllning. Borrmaskier brukar ha litet för klena lager för att belastas i sidled med slipning och polering.
Ă
terigen tyckte jag synd om mig sjÀlv. Vilken tur dÄ att jag hade en massa bonus frÄn jobbet som man bara kan ta ut som presentkort. Efter att ha funderat pÄ saken i ett halvÄr fattades beslutet och jag lade allt pÄ Clas Ohlson och köpte en Tormek T-8. Det Àr rent och skÀrt prylbögeri. Jag har absolut inte nÄgot legitimt behov av den, men det gÄr ju att ordna.
TyvÀrr hade de inte jiggarna jag ville ha sÄ det fÄr bli nÄgon annan leverantör.
TyvÀrr hade de inte jiggarna jag ville ha sÄ det fÄr bli nÄgon annan leverantör.
Vi verktygssexuella gillar prylbögeri!!
Har varit nÀra att klippa eb T8 lÀnge, har anvÀnding men har ocksÄ massor av diamantstenar man redan köpt in sig pÄ.
Blev det svarta modellen?
Har varit nÀra att klippa eb T8 lÀnge, har anvÀnding men har ocksÄ massor av diamantstenar man redan köpt in sig pÄ.
Blev det svarta modellen?
Lite MFT-tillbehör jag suktat efter lÀnge;
TvĂ„ stopp och fler distanspluttar frĂ„n Benchdogs samt tvĂ„ svarta âhorisontaltvingarâ frĂ„n Alixpress.
Benchdogs var som vanligt riktigt bra kvalitet men jag Àr positivt överraskad över tvingarna som levererar över förvÀntan. De senare har inte perfekt passform i bÀnkhÄlen men ÀndÄ tillrÀckligt och mekanismen kÀnns robust sÄ Ängrar inte att jag snÄlade jmf Bessy som kostar tre ggr mer.
Förhoppningen med pluttarna Ă€r att jag nu har tillrĂ€ckligt mĂ„nga sĂ„ de kan ersĂ€tta att sĂ„ga pĂ„ liggunderlag đ
TvĂ„ stopp och fler distanspluttar frĂ„n Benchdogs samt tvĂ„ svarta âhorisontaltvingarâ frĂ„n Alixpress.
Benchdogs var som vanligt riktigt bra kvalitet men jag Àr positivt överraskad över tvingarna som levererar över förvÀntan. De senare har inte perfekt passform i bÀnkhÄlen men ÀndÄ tillrÀckligt och mekanismen kÀnns robust sÄ Ängrar inte att jag snÄlade jmf Bessy som kostar tre ggr mer.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Förhoppningen med pluttarna Ă€r att jag nu har tillrĂ€ckligt mĂ„nga sĂ„ de kan ersĂ€tta att sĂ„ga pĂ„ liggunderlag đ
Nej nÄgon jÀkla ordning fÄr det vara, det var ÀndÄ T4 jag tÀnkte köpa frÄn början. Vanliga blÄ blev det. Men idag har jag köpt jiggarna pÄ Jula.SamiHus skrev:
RĂ€knas dominon som ett MFT-tillbehör? Isf mĂ„ste jag köpa ett MFT eftersom jag redan har tillbehöret đnanowire skrev:
Lite MFT-tillbehör jag suktat efter lÀnge;
TvĂ„ stopp och fler distanspluttar frĂ„n Benchdogs samt tvĂ„ svarta âhorisontaltvingarâ frĂ„n Alixpress.
Benchdogs var som vanligt riktigt bra kvalitet men jag Àr positivt överraskad över tvingarna som levererar över förvÀntan. De senare har inte perfekt passform i bÀnkhÄlen men ÀndÄ tillrÀckligt och mekanismen kÀnns robust sÄ Ängrar inte att jag snÄlade jmf Bessy som kostar tre ggr mer.
[bild]
Förhoppningen med pluttarna Ă€r att jag nu har tillrĂ€ckligt mĂ„nga sĂ„ de kan ersĂ€tta att sĂ„ga pĂ„ liggunderlag đ




