Mer HongduiđŸ€Ł
Verktyg frÄn Hongdui med vinkelmÀtare, skjutmÄl och justerbara delar i förpackningar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Sthlm1891 och 4 till
  • Laddar…
F F_man skrev:
Idag kom tak-/vÀggslipen som finns pÄ kupong hos Amazon.

Bara lÄdan Àr ju riktigt trevlig.

Dammsugaradapter var med (irriterande nog passar inte Bosch vanliga koppling i slipen).
Köpte samma men inte hunnit testa den Àn. Glöm inte registrera den hos Bosch för 3 Ärs garanti.
https://www.bosch-professional.com/se/sv/pro360/

• Gilla
Alfredo och 2 till
  • Laddar…
Arbetsskor Àr ju ett verktyg ocksÄ. Sievi tillverkar dessa som ser ut som trÀskor eller crocs, men de har stÄlhÀtta. JÀtteskönt pÄ sommaren.

Svarta stÄlhÀtteskor frÄn Sievi i trÀskostil, med röda sömmar och perforeringar pÄ sidan, placerade pÄ en vit bakgrund.
Skapa konto

• Gilla
Sthlm1891 och 2 till
  • Laddar…
Ser jÀttesköna ut!
Men? Är dom inte för runda och mjuka i formen framtill?
Med tanke pĂ„ var du bor tycker jag att den hĂ€r formen skulle vara mer effektiv. 😜

Svarta formella skor med spetsig tÄ och mönstrad textur pÄ ovansidan och hÀlen.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
stugfar och 2 till
  • Laddar…
Jo jo jag har ett par liknande skor till kostymen...

• Gilla
stigen
  • Laddar…
DennisCA DennisCA skrev:
Arbetsskor Àr ju ett verktyg ocksÄ. Sievi tillverkar dessa som ser ut som trÀskor eller crocs, men de har stÄlhÀtta. JÀtteskönt pÄ sommaren.

[bild]
Vad bra. Du Àr ju inbiten trÀskomissbrukare och nu har du skydd för tÄrna som ju fattas pÄ vanliga trÀskor. Det innebÀr att jag inte lÀngre behöver hÄlla fÀrdigsnickrade protes-tÄr i lager Ät dig

• Haha
  • Gilla
Mikael_L och 2 till
  • Laddar…
Mitt senaste verktygsinköp. Upphittat pÄ skroten. Vad skulle man kunna hitta pÄ med den hÀr?

350 watt, 2800 varv i minuten trefas. Fabrikat AEG.

Min tanke Àr att anvÀnda den för mindre slipverktyg i stÀllet för borrmaskin med stÀllning. Borrmaskier brukar ha litet för klena lager för att belastas i sidled med slipning och polering.

• AEG trefas motor, 350 watt och 2800 varv per minut, sittande pĂ„ grus med en elkabel och en löstagbar koppling.
    Skapa konto
  • Gilla
Totte_S och 11 till
  • Laddar…
Återigen tyckte jag synd om mig sjĂ€lv. Vilken tur dĂ„ att jag hade en massa bonus frĂ„n jobbet som man bara kan ta ut som presentkort. Efter att ha funderat pĂ„ saken i ett halvĂ„r fattades beslutet och jag lade allt pĂ„ Clas Ohlson och köpte en Tormek T-8. Det Ă€r rent och skĂ€rt prylbögeri. Jag har absolut inte nĂ„got legitimt behov av den, men det gĂ„r ju att ordna.
TyvÀrr hade de inte jiggarna jag ville ha sÄ det fÄr bli nÄgon annan leverantör.

• Gilla
  • Älska
  • Haha
tensiden och 15 till
  • Laddar…
Vi verktygssexuella gillar prylbögeri!!
Har varit nÀra att klippa eb T8 lÀnge, har anvÀnding men har ocksÄ massor av diamantstenar man redan köpt in sig pÄ.
Blev det svarta modellen?

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Lite MFT-tillbehör jag suktat efter lÀnge;
TvĂ„ stopp och fler distanspluttar frĂ„n Benchdogs samt tvĂ„ svarta ”horisontaltvingar” frĂ„n Alixpress.
Benchdogs var som vanligt riktigt bra kvalitet men jag Àr positivt överraskad över tvingarna som levererar över förvÀntan. De senare har inte perfekt passform i bÀnkhÄlen men ÀndÄ tillrÀckligt och mekanismen kÀnns robust sÄ Ängrar inte att jag snÄlade jmf Bessy som kostar tre ggr mer.
Verktygsbord med olika MFT-tillbehör inklusive horisontaltvingar, distanspluttar, en Festool Domino-maskin och Benchdogs-verktyg.
Skapa konto

Förhoppningen med pluttarna Ă€r att jag nu har tillrĂ€ckligt mĂ„nga sĂ„ de kan ersĂ€tta att sĂ„ga pĂ„ liggunderlag 😅

• Gilla
Sthlm1891 och 8 till
  • Laddar…
SamiHus SamiHus skrev:
Vi verktygssexuella gillar prylbögeri!!
Har varit nÀra att klippa eb T8 lÀnge, har anvÀnding men har ocksÄ massor av diamantstenar man redan köpt in sig pÄ.
Blev det svarta modellen?
Nej nÄgon jÀkla ordning fÄr det vara, det var ÀndÄ T4 jag tÀnkte köpa frÄn början. Vanliga blÄ blev det. Men idag har jag köpt jiggarna pÄ Jula.

• Gilla
Unikt namn
  • Laddar…
nanowire nanowire skrev:
Lite MFT-tillbehör jag suktat efter lÀnge;
TvĂ„ stopp och fler distanspluttar frĂ„n Benchdogs samt tvĂ„ svarta ”horisontaltvingar” frĂ„n Alixpress.
Benchdogs var som vanligt riktigt bra kvalitet men jag Àr positivt överraskad över tvingarna som levererar över förvÀntan. De senare har inte perfekt passform i bÀnkhÄlen men ÀndÄ tillrÀckligt och mekanismen kÀnns robust sÄ Ängrar inte att jag snÄlade jmf Bessy som kostar tre ggr mer.
[bild]

Förhoppningen med pluttarna Ă€r att jag nu har tillrĂ€ckligt mĂ„nga sĂ„ de kan ersĂ€tta att sĂ„ga pĂ„ liggunderlag 😅
RĂ€knas dominon som ett MFT-tillbehör? Isf mĂ„ste jag köpa ett MFT eftersom jag redan har tillbehöret 😇

L Lovan83 skrev:
RĂ€knas dominon som ett MFT-tillbehör? Isf mĂ„ste jag köpa ett MFT eftersom jag redan har tillbehöret 😇
Bygg ett â˜đŸ»

Inte riktigt, men nÀra nog enligt rubriken.
NĂ€r sexĂ„ringen helt pĂ„ egen hand fĂ„r vĂ€lja present till pappan. ❀
En Cocraft skiftnyckel med svart och blÄtt handtag liggande pÄ en stenlagd yta. Text pÄ förpackningen visar mÄtt och garantitid.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
tensiden och 19 till
  • Laddar…
nanowire nanowire skrev:
Bygg ett â˜đŸ»
Det har jag redan 👍

Vi vill skicka notiser för Àmnen du bevakar och hÀndelser som berör dig.