Hej!
Har en cylinda tk40 som sätter igen sig i värmeväxlaren (tror den kallas så).
Måste säkert en gång varannan vecka plocka ur den och göra rent. Är detta normalt vid sk "normal användning" eller bör det gå längre mellan rengöringarna? Får felkod f2 och då kollar jag den direkt och då är den igebsatt.
Tacksam för svar.
Mvh Jens