Min Cub cadet har gått perfekt nu stannar efter den blir varm. Hjälp behövs
Bränslet kommer fram och inte igensatt filter.
Men såg svänghjulet rostigt.
Tacksam om råd
Cu Cadet LT1
 
F fashionman62 skrev:
Min Cub cadet har gått perfekt nu stannar efter den blir varm. Hjälp behövs
Bränslet kommer fram och inte igensatt filter.
Men såg svänghjulet rostigt.
Tacksam om råd
Cu Cadet LT1
Låter som tändspolen har gett upp.. då brukar den gå ett kort tag och sedan stanna el gå väldigt dåligt..
Annars så prova köra utan tanklocket..
 
  • Gilla
RobbanMar
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.