3 000 läst ·
6 svar
3k läst
6 svar
Ctc v35 läcker på undersidan
Jag såg idag att det var en liten vattenpöl på golvet direkt framför pannan. Efter att ha torkat rent och väntat en stund så var det åter en mindre vattenpöl på samma ställe. Någon som har erfarenhet av samma problem? Pannan är från 2003.
Det är bara ett rör in vid botten och rör ut i topp , kolla om det är läck i anslutningarna där
samt en kylslinga på topp , det är även några mindre rör för termostaterna som styr fläkt och annat på topp
Plåten på topp går nog att lyfta på
samt en kylslinga på topp , det är även några mindre rör för termostaterna som styr fläkt och annat på topp
Plåten på topp går nog att lyfta på
Produkter som diskuteras: "fläkt"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
Hej.
Hur gick det med din vedpanna.
Hittade du läckaget, och vad gjorde du åt det ?
Hur gick det med din vedpanna.
Hittade du läckaget, och vad gjorde du åt det ?
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden