Cotech verktyg från Clas Ohlson!

5k läst  6 svar

1. B
    Medlem Nivå 1
    Hej!

Vad tycker ni om verktygen som säljs på Clas Ohlson av märket cotech! Är dom bra eller bara billiga skräp?

Mvh

2. F
    Medlem Nivå 10
    Cotech är Clas Ohlsons egna märke. Håller samma klass som Ferm mfl tycker jag, dvs billiga verktyg,

3. Ellagård
    Medlem Nivå 6
    Prisvärt om man har låga krav och inte skall använda grejerna mycket.

4. E
    Medlem Nivå 3
    Jag har en Cotech varmluftspistol som jag tycker har varit riktigt bra. Köptes när Classe fyllde 85 år, dvs 85 kr kostade den. ;)

5. I
    Medlem Nivå 8
    Är inga dåliga grejor för lite hemmafix. Och går den sönder får man oftast en ny på garantin..
    Som med alla billiga skruvdragare så är batterikapaciteten begränsad..

6. A
    Medlem Nivå 3
    Jag körde slut på 3 st 125mm vinkelslipar och detta innan garanti-tiden gick ut.Inte mycket att hänga i granen.Funkar säkert om man använder dom 3-4 gånger om året dvs.Varmluftpistolen som jag köpte för 85:-,den har funkat bra,men då är det ganska enkla saker också. / mats

7. I
    Medlem Nivå 13
    Det går nog inte att säga något generellt om allt som heter Cotech. Diamantkapskivorna har jag använt och de tycker jag är mycket hållbara.

Hej där! :love: Det verkar som du gillar diskussionen i forumet. Skaffa ett konto gratis så kan du också ställa frågor och få tillgång till massor av bra funktioner.