Funderar på om det bara är jag men på mitt kontor som är aktivitetsbaserat dvs man har ingen egen plats utan sitter där det finns en ledig plats så förväntas vi vara på plats om vi är friska?
Finns inga som helst anledning att sitta där fysiskt för allt jobb sker via datorn och det jag tycker känns väldigt fel är att ca 80 människor ska sitta bredvid varandra och sitta i fysiska möten hela dagarna medans en pandemi pågår.
Dessa begränsningar i samhället kvittar ju om folk träffas som man gör på vårat jobb.
Vad tycker ni?! Är det jag som är överkänslig på kontoret?
Finns inga som helst anledning att sitta där fysiskt för allt jobb sker via datorn och det jag tycker känns väldigt fel är att ca 80 människor ska sitta bredvid varandra och sitta i fysiska möten hela dagarna medans en pandemi pågår.
Dessa begränsningar i samhället kvittar ju om folk träffas som man gör på vårat jobb.
Vad tycker ni?! Är det jag som är överkänslig på kontoret?
Klart onödigt av företaget att hårdra de riktlinjerna nu.
Vi är alla rekommenderade att jobba hemifrån om möjligt. Även om ni inte smittar varandra på kontoret så ska alla ta sig dit och bidrar/riskerar därmed smittspridning ute i samhället.
Vi är alla rekommenderade att jobba hemifrån om möjligt. Även om ni inte smittar varandra på kontoret så ska alla ta sig dit och bidrar/riskerar därmed smittspridning ute i samhället.
Det är tyvärr så att de står fast i sin bedömning o hänvisar till folkhälsomyndigeheten fast man inte följer den.
Inget callcenter mm så det fysiska mötet mm är ej nödvändigt.
Tyvärr så är det bara att köra på tills staten ev tvingar till annat, ex karantän.
Inget callcenter mm så det fysiska mötet mm är ej nödvändigt.
Tyvärr så är det bara att köra på tills staten ev tvingar till annat, ex karantän.
