1 705 läst ·
5 svar
2k läst
5 svar
CO-Bygg - så jädra nöjd!
Nu har bygget kommit till sluttampen och så här långt så kan vi bara småle. Många av våra grannar och bekanta har haft en otäck otur, och så har vi haft det så jä--a bra. Jag vet att mycket elände kan komma ännu, men vill också att ni här på forumet ska veta. Han har räddat riktigt skitiga situationer, jobbat en massa lördagar och varit allmänt jättebra. Dessutom varit ett bra smakråd på kakel, färger & golv.
Jag frågade här på forumet för ett knappt år sen och fick inget svar. Nu vet jag. Och kan rekommendera. Lycklig den vars hus Classe bygger nästa gång.
/P
Jag frågade här på forumet för ett knappt år sen och fick inget svar. Nu vet jag. Och kan rekommendera. Lycklig den vars hus Classe bygger nästa gång.
/P
Kul att läsa om nått som inte bara handlar om elände.
Det är roligare att läsa om dom det gått bra för, istället för dom som det har gått mindre bra för.
Hur som helst så e båda alt viktiga, vare sig det e bra eller dåligt för dom som går i byggtankar. Det e lite oftare man läser om mardrömmsbyggen än lyckade byggen.
Så grattis till ett lyckat bygge, hoppas att jag kan säga desamma när vårat e klart. Än så länge går det då bra.
Det är roligare att läsa om dom det gått bra för, istället för dom som det har gått mindre bra för.
Hur som helst så e båda alt viktiga, vare sig det e bra eller dåligt för dom som går i byggtankar. Det e lite oftare man läser om mardrömmsbyggen än lyckade byggen.
Så grattis till ett lyckat bygge, hoppas att jag kan säga desamma när vårat e klart. Än så länge går det då bra.
När jag startade den här tråden var jag jättenöjd. Bygget skulle vara klart till midsommar och det mesta hade gått jättebra. Sommaren kom och sommaren gick. Och långsammare och långsammare gick bygget.
Slutbesiktning skedde i mitten på september. Då blev det ena huset godkänt med anmärkningar (som brukligt) och det andra tyckte besiktningsmannen inte att det var lönt att besiktiga. Skulle avropa när det blev dags. Det är nu två månader sen och inte är huset klart än.
Vi har flyttat in i stora huset men det lilla är mest ett skal. Så jag får ta tillbaka min första post i den här tråden... >
Slutbesiktning skedde i mitten på september. Då blev det ena huset godkänt med anmärkningar (som brukligt) och det andra tyckte besiktningsmannen inte att det var lönt att besiktiga. Skulle avropa när det blev dags. Det är nu två månader sen och inte är huset klart än.
Vi har flyttat in i stora huset men det lilla är mest ett skal. Så jag får ta tillbaka min första post i den här tråden... >
Klicka här för att svara