9 967 läst ·
15 svar
10k läst
15 svar
Cirkelsåg i RoomService
Sida 1 av 2
Den är kanon! vi jobbar nästa varje dag med dom. Här är ett kanonpris!!!!
http://www.lindarn.se/layout.asp?ID=77
mvh Snickarn
http://www.lindarn.se/layout.asp?ID=77
mvh Snickarn
Festool är starkt beroendeframkallande. Om du provar en gång så kommer du vilja ha mer å mer å mer.
Tyvärr har Festool en helt uunderbaar katalog med massor av maskiner och tillbehör.
Om din budget håller för Festool så kommer du garanterat inte att ångra dig. Alla deras prylar är supergenomtänkta och håller hög kvalitet och precision.
De verkar ha otroligt välbalanserade motorer (eller någon speciell teknologi) för inga andra verktyg som jag har provat i motsvarande viktklass är så tysta som mina Festool. T.o.m överhandsfräsen har helt ok ljudnivå.
/Micke
Tyvärr har Festool en helt uunderbaar katalog med massor av maskiner och tillbehör.
Om din budget håller för Festool så kommer du garanterat inte att ångra dig. Alla deras prylar är supergenomtänkta och håller hög kvalitet och precision.
De verkar ha otroligt välbalanserade motorer (eller någon speciell teknologi) för inga andra verktyg som jag har provat i motsvarande viktklass är så tysta som mina Festool. T.o.m överhandsfräsen har helt ok ljudnivå.
/Micke
Asså jag måste fan lida av nån sorts störning!!!!
Är det någon mer än jag som dreglar och får gåshud när han kör med den sågen?
Jag tänkte blanda min verktygspark med top of the line inom varje verktygsområde.
Köpte senast en Blå Bosch 12V skruvdragare som insteg i ett bättre verktygssortiment.
Har haft fördelen att låna min svärfars verktyg innan, men eftersom han arbetar mycket på annan ort så bestämde jag mig för att börja skaffa bra verktyg själv.
Är det någon mer än jag som dreglar och får gåshud när han kör med den sågen?
Jag tänkte blanda min verktygspark med top of the line inom varje verktygsområde.
Köpte senast en Blå Bosch 12V skruvdragare som insteg i ett bättre verktygssortiment.
Har haft fördelen att låna min svärfars verktyg innan, men eftersom han arbetar mycket på annan ort så bestämde jag mig för att börja skaffa bra verktyg själv.
Eller gör som jag. Lär känna en säljare på Festool. Jag har 12 maskiner. Köper demomaskiner för runt tusenlappen. Körda ca 1 timme/styck. Har bl.a den sänksågen med styrskenor 1200mm o 800 mm, som du har sett Mattias har i "Roomservice".
/Zajter
/Zajter
Tobbe har jag träffat en gång.. Känner jag honom då?
;D