1 797 läst ·
7 svar
2k läst
7 svar
Cinderella förbränningstoa avbryter bränningen
Hej!
Hoppas nån har tips till mig.
Toan slutar att förbränna ibland under pågående förbränning. Om man då tar i handtaget och ruckar på förbränningsskålen så drar den igång igen. Nåt måste ha kommit snett ...men vad? Så konstigt eftersom.det kommer plötsligt efter att ha fungerat.
Har storbesök av barn o barnbarn om några veckor och och då vill.jag verkligen att den ska fungera
Hjälp!!
Hoppas nån har tips till mig.
Toan slutar att förbränna ibland under pågående förbränning. Om man då tar i handtaget och ruckar på förbränningsskålen så drar den igång igen. Nåt måste ha kommit snett ...men vad? Så konstigt eftersom.det kommer plötsligt efter att ha fungerat.
Har storbesök av barn o barnbarn om några veckor och och då vill.jag verkligen att den ska fungera
Hjälp!!
men är den i rätt position och ev. rättvänd?
Om det byggs liknande som fönster och dörrmagneter för larminstallation så är magnetens räckvidd ofta ganska snävt satt för att tungelementet in sensorsidan skall slå om (idag kanske man kör hallelement)
Om det byggs liknande som fönster och dörrmagneter för larminstallation så är magnetens räckvidd ofta ganska snävt satt för att tungelementet in sensorsidan skall slå om (idag kanske man kör hallelement)
Bra tanke! Jo den sitter där den tidigare magneten satt och vi har inget larm eller liknande i närheten. Har fungerat bra sen vi bytte för flera år sen men det är nu den börjat krånglaX xxargs skrev:
Hej har en cinderella förbränningstoalett vi gjorde rent katalysatorn + rengöring av hela toaletten det fungerade att använda toaletten 2 gånger efter men sedan slutade den fungera fläkten går ej igång och inga knappar fungerar längre är//
Är det någon som har en ide om vad man kan göra?
Är det någon som har en ide om vad man kan göra?
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden