Självbyggare
· Stockholm
· 10 263 inlägg
Kollat om det är en US standard koppling?
Självbyggare
· Stockholm
· 10 263 inlägg
Det är ett totalt kaos...T Toffe.L skrev:
Det finns även standard och high flow av vissa typer. 1/4" är troligen inner dia på hålet på dess ursprungsstandard och 12,7 är någon stans på gängan som troligen är konisk.
Jag har både EU standard och lite US standard bland mina slangar och maskiner så jag har fått göra lite övergångar och fördelaren på kompressorn med både EU och US utgång.
Självbyggare
· Stockholm
· 10 263 inlägg
Kolla bara så de tål kemikalierna. CEJN har jag för mig är galvat stål. Många enklare är kromad mässing och andra ren mässing. De kopplingar jag har till högtryckstvätt är i mässing.
Produkter som diskuteras: "fläkt"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
Självbyggare
· Stockholm
· 10 263 inlägg
Kolla bara vad de specar att O-ringarna tål för vätskor är det säkert inga problem.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
