ja mina vänner nu har jag tröttnat på att klippa gräset...har möjlighet att köpa en cayrobot1500 av en vän som köper saker på impuls...hans trägård är "bucklig" om man säger och har en del smala passager...

min däremot är plan och har inte smala passager...den borde funka fint då kan man ju tycka.. men vill ha lite mer info ...han har ju trots allt bara kört den under sommaren

kom igen ..ERFARENHETER av den tas tacksamt emot...
 
Vill bara varna dig. Har en nu som köpt 2 stycken Gräsklippare från det märket. Företaget som har dessa ger ingen garanti då nu båda gått sönder inom 1 månads tid då de skyller på handhavande fel, ska då tilläggas att svaret har getts via telefonkontakt så ingen från företaget har ens sett maskinerna innan bedömmandet.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.