Vill bara varna dig. Har en nu som köpt 2 stycken Gräsklippare från det märket. Företaget som har dessa ger ingen garanti då nu båda gått sönder inom 1 månads tid då de skyller på handhavande fel, ska då tilläggas att svaret har getts via telefonkontakt så ingen från företaget har ens sett maskinerna innan bedömmandet.