Snart är sommaren här ;D och det börjar bli dags att fundera på utemöbler. Vi har spanat in Cane-line (
http://www.cane-line.com) som vi tycker har lätta och trevliga möbler.
Är det någon som har erfarenhet av hållbarheten på dem?
Har ni några tips på någon billig och bra leverantör?
Något liknande fabrikat som kan vara värt att spana in?