Jag har tänkt byta termostatventiler samt termostater på alla mina element som är från 1960.
Något att tänka på?

Har tänkt tappa ut allt vatten och skruva bort de gamla och dit de nya.
Har 15 st med r10 och 4 med r15.
Behöver man någon speciell termostatvred eller funkar det med vad som helst.

Jag har vattenburen värme med cirkulationspump och har även tänkt att sätta in en automatshunt (hur det nu stavas) med utegivare.

Är det någon som gjort detta och har något att tillägga?
 
Varför med utegivare?

Kör med innegivare.
 
Med utegivare blir visst systemet snabbare att uppdatera!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.