Hej,
Har en toalett nere i källaren som jag tänkte kasta ut och i stället sätta in en dushkabin. Min fråga är då, hur kan jag använda befintlig avloppsanslutning? Med tanke på vattenlås o.s.v. Kan man möjligen sätta dit en golvbrunn i stället ???
 
Det är väl inte vattenlås i toalettens avlopp i golvet??
 
Det var just därför jag ställde frågan :o
Nu har jag i alla fall fått till svar att man kan välja en duschkabin med inbyggt vattenlås 8)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.