212 läst ·
2 svar
212 läst
2 svar
Byta till nyckel ute och inne Yale Linus.
Hej mitt Yale doorman L3 verkar ha gett upp och funderar på byta till yale Linus .
Vad jag förstått så skall man ha låscylinder både ute och inne helst då.
Är det något speciellt jag skall köpa för detta? Behövs speciellt låshus?
Eller är de bara köpa ett kitt med tex 4 cylindrar och man stoppar i en ute och en inne?
Duger biltema eller bör man gå på assa?
Vad jag förstått så skall man ha låscylinder både ute och inne helst då.
Är det något speciellt jag skall köpa för detta? Behövs speciellt låshus?
Eller är de bara köpa ett kitt med tex 4 cylindrar och man stoppar i en ute och en inne?
Duger biltema eller bör man gå på assa?
Yale Linus är ett motorvred och sitter på samma ställe som ett vanligt vred.
Det betyder att du inte behöver en cylinder på insidan, om du skulle vilja sätta cylinder på både in och utsida så är det två olika cylindrar.
Olika fabrikat har olika namn för insidan men söker du på rokokocylinder får du en uppfattning om vad det handlar om.
Mvh Sebastian
Det betyder att du inte behöver en cylinder på insidan, om du skulle vilja sätta cylinder på både in och utsida så är det två olika cylindrar.
Olika fabrikat har olika namn för insidan men söker du på rokokocylinder får du en uppfattning om vad det handlar om.
Mvh Sebastian
jag hade nog bara kollat på utländska videos. såg nu att den nordiska var för vred.S Sebastian_S skrev:Yale Linus är ett motorvred och sitter på samma ställe som ett vanligt vred.
Mvh Sebastian
Klicka här för att svara