Hej.

Går i tankarna att ta in offert gällande solceller och kommer då till frågan. Taket
Byta det samtidigt eller låta det vara ?

Bor i en kåk från 71. Rensat och fräschat upp taket i somras. Solsidan var det inget att anmärka på.

Taket mår inte dåligt trots att det är gammalt, inge tecken vad jag har sett att det ska vara blött under eller läcker någonstans efter kraftigt nederbörd.

består av Betongplattor så vad jag har förstått bra livslängd, men pappen/läkt "livslängd" förverkas fortare om jag tolkat allt rätt

Byta/behålla ? Hjälp en novis som står i mitten av alla "expert utlåtanden" jag har fått.

Tack på förhand.

Jag har från -71 och inga direkta fel/skador nu men jag tänker byta mitt nu när jag inom några år installerar solceller. Skulle rekommendera dig att göra detsamma. Papp räknar man ca 30 år i livslängd.

• Gilla
Brorw
  • Laddar…
H huggan skrev:
Jag har från -71 och inga direkta fel/skador nu men jag tänker byta mitt nu när jag inom några år installerar solceller. Skulle rekommendera dig att göra detsamma. Papp räknar man ca 30 år i livslängd.
H huggan skrev:
Okey.

Kanske lika bra då att göra rätt.
Tack för svar:)

Får
H huggan skrev:

Deniztemur Deniztemur skrev:
Hej, om du vill höra om en lösning för ett takbyte med integrerade solceller så kan du nå mig på 0729638520
Varför ska det ringas om information?
Detta är ett forum för privatpersoner, företagsreklam är ej tillåtet.

Du kan väl berätta om din lösning för oss andra.

• Gilla
Brorw och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.