Hej,
Försöker byta strömbrytare. Ny från biltema med L1, L2, L3 samt 1,2,3 uttag. Tidigare
Ny strömbrytare
Förutom den svarta och bruna tråden som var inkopplad tidigare fanns en svart som låg lös(?) Sedan tidigare.
Hur kopplar jag nu?
Försöker byta strömbrytare. Ny från biltema med L1, L2, L3 samt 1,2,3 uttag. Tidigare
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ny strömbrytare
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Förutom den svarta och bruna tråden som var inkopplad tidigare fanns en svart som låg lös(?) Sedan tidigare.
Hur kopplar jag nu?
Det kan nog vara så kommer inte ihåg om den tidigare hade två knappar eller bara en. Var såpass länge sen den gick sönder. Det spelar inte roll vilken färg vart i ditt exempel om L3/3 t.ex?J jonaserik skrev:
Tack för svar än sålänge
Den förra hade en vippa.
Klicka här för att svara
