Har flyttat in i ett hus med relativt nytt kök. Köket är ett marbodalkök från 2015 och jag tycker inte om luckorna. Vet någon om man kan köpa nya marbodalluckor och byta ut? Eller är det bättre att lämna in luckorna på omlackering?
Båda delarna bör gå bra. Berätta gärna vad Marbodal säger om att köpa nya luckor till köket för det kan ju vara intressant för andra med Marbodalkök att veta.