Hej
Vi funderar på att byta ut den nedre fönsterkassetten i en balkongdörr mot någon form av skiva så vi kan sätta in en kattlucka.
Jag funderar på hur man får loss fönstret, det ser ut som att man kan bända loss (med vad?) den inre ramen runt fönstret.
/Fredrik
Vi funderar på att byta ut den nedre fönsterkassetten i en balkongdörr mot någon form av skiva så vi kan sätta in en kattlucka.
Jag funderar på hur man får loss fönstret, det ser ut som att man kan bända loss (med vad?) den inre ramen runt fönstret.
/Fredrik
Vanligtvis lossas listerna och glaskassetten kan sedan plockas ut.
Ibland sitter glaset ävan fast med lite silikon som får skäras bort.
Det är vanligt att det är på utsidan listerna ska lossas men det ser du när du tittar på glasningslisterna.
Är det en trädörr, PVC, aluminium klätt eller vilket material är dörren tillverkad av?
Ibland sitter glaset ävan fast med lite silikon som får skäras bort.
Det är vanligt att det är på utsidan listerna ska lossas men det ser du när du tittar på glasningslisterna.
Är det en trädörr, PVC, aluminium klätt eller vilket material är dörren tillverkad av?
Klicka här för att svara
