nej nej nej.. =)
Renovera dina befintliga fönster i stället med vanligt glas.. Alt. byta det innersta till ett "energiglas"!
Släng upp lite bilder här på forumet så skall du få hjälp med om det är något att sattsa på eller ej!
 
Jag har pratat med en glas mästare och han föreslog att sätta in en energi glas kasset på insidan, tyvärr så kan jag inte lägga in bilder från jobbet :( har inget internet hemma än ..
men själva träet i fönstren är det nog inget fel på ..
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.