Hej, jag har fått en blå Bosch GST 60 PAE, nu undrar jag hur jag byter blad på den?
Själva "knoppen" fattades, men den har jag fått som reservdel idag, men osäker om det är något mera som fattades på den, för jag lyckas inte byta blad.
Några tips?
Mvh Magnus