1 077 läst ·
4 svar
1k läst
4 svar
Byggt med Sävsjö i Örebro ?
Hejsan,
Håller på och funderar på att bygga i Örebro (Ekeby-Almby) och skulle vilja veta vad folk som byggt med Sävjsö Trähus här i stan har haft för erfarenheter - säljare, entreprenörer, kvalitet osv. Skulle gärna vilja veta vad ni byggt och ungefärliga priser oxå.
/Johan/
Håller på och funderar på att bygga i Örebro (Ekeby-Almby) och skulle vilja veta vad folk som byggt med Sävjsö Trähus här i stan har haft för erfarenheter - säljare, entreprenörer, kvalitet osv. Skulle gärna vilja veta vad ni byggt och ungefärliga priser oxå.
/Johan/
OK - jodå, jag har sett Lidingö-villorna som är på väg upp, det är den modell av hus som vi också är intresserade av. Vilka andra hustillverkare var ni i kontakt med och hur resonerade ni vid valet ? Anledningen till att vi funderar på Sävsjöhus är att deras konstruktion är mer rustik (råspont m.m.), men berätta gärna hur ni tänkte.
mvh,
/Johan/
ps. vilket hus är ert ? Ål- eller Sikvägen ?
mvh,
/Johan/
ps. vilket hus är ert ? Ål- eller Sikvägen ?
Hej
Misstänkte det
. Vi bygger ett Kärnvillan i Karlstad och helt gratis blir det inte. Men samtidigt är det ju viktigt att man blir nöjd. Vi får hoppas att marknaden håller i sig om försäljning blir aktuell i en nära framtid.
/Fredrik
Misstänkte det
/Fredrik
Klicka här för att svara