Hej

Det pågår just nu mässa i gbg.

Någon som kan rapprtera eventuella kap på byggmaskinavdelningen i år, eller andra bra event på mässan?

www.scanbygg.se
 
Jag har varit där och kikat, det var mest liftar, paddor, ställningar, systemformar osv. DeWalt hade en liten monter, Fein lika så. Panasonic visade upp lite batteriverktyg. Mafell hade en ganska rejäl monter, fick sett den rullbara styrskenan in action. I övrigt var det lite tamt med handverktygen.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.