Hej,
Vi har tagit första kontakten med Trivselhus efter att ha diskuterat med både OnsalaVillan och VarbergsHus tidigare.
Det känns mycket lovande och seriöst och säljaren på Göteborgskontoret verkar verkligen veta vad det handlar om.
Nu till saken, skulle vara kul att få kontakt med er andra som bygger Trivselhus runt Göteborg eller kanske redan byggt klart så att man kan få lite tips och idéer om allt möjligt.
Vi funderar på att rita vidare på GreenLine 731 med garage, får se vad det blir i slutändan.
Ciao
TMC