• Gilla
Pin
  • Laddar…
engs
Haha, finns folk till allt. Gillar också att resa, eller snarare, befinna mig på nya resmål. Att simulera det jag avskyr med att resa mest av allt, sitta i ett trångt flygplan. Låter märkligt i mina öron.

Rigga upp en värmelampa och en balja med sand att stoppa fötterna i, eller köra stadsvandring i VR, beroende på vad man bruka resa till. Känns som rimligare alternativ. :cool:

• Gilla
Okarlsson och 1 till
  • Laddar…
T
Han måste vara singel annars hade han varit i rekonstruktion vid detta laget.

• Gilla
thomas33 och 3 till
  • Laddar…
K
Det är väl inte flyget som är det roliga med att resa. Snarare bara en jäkligt jobbig grej med att resa.

• Gilla
TH885
  • Laddar…
Jag hade byggt 1:a klass.

• Gilla
  • Haha
Okarlsson och 2 till
  • Laddar…
T
K Doobiedoo skrev:
Det är väl inte flyget som är det roliga med att resa. Snarare bara en jäkligt jobbig grej med att resa.
Yes, om han vill få en verklig bild av sin saknad av att flyga så borde han inte bjuda hem sina 50 åriga polare och umgås. Han borde bjudit in 4 barnfamiljer som barrikaderar toaletten.

• Gilla
Callerto
  • Laddar…
Varför sitter han i B-sätet (mitten), man åker ju antingen C eller A (D eller F om man är lagd åt det hållet). Mitten åker man bara om man bokar om sig vid gaten för en tidigare kärra...

Leka flygplan hemma i köket? Så underbart knasigt. Trodde alla som ville leka flygplan ville vara pilot och inte flygvärdinna men tydligen inte.

Finns det fler människor som nördat in sig i sitt intresse så att de bygger om sina hem? Kanske en restaurangvagn istället för kök och sovkupé hos någon tågälskare?

Eller varför inte en bio i källaren hos en filmfantast med röda plyschfåtöljer, filmaffischer och popcornsförsäljning. Ja, det där sista är ju rätt vanligt och nästan lika knasigt som flygfåtöljer och kaffevagn.

useless useless skrev:
[länk]
Underbar!

Gäller bara att skaffa en bra flygvärdinna också...

• Gilla
Pin
  • Laddar…
Tycker ju inte riktigt att ställa in lite säten räknas som att bygga om
Var är den torra luften
De klippta filmerna
Trånga toaletten och Lukten av urin från de som vägrar sittkissa och sprejat överallt.
Utsikten

• Gilla
Pin
  • Laddar…
Appendix Appendix skrev:
Tycker ju inte riktigt att ställa in lite säten räknas som att bygga om
Var är den torra luften
De klippta filmerna
Trånga toaletten och Lukten av urin från de som vägrar sittkissa och sprejat överallt.
Utsikten
Ja, han borde åtminstone byta ut fönstren. Men det kräver kanske bygglov...

Vilken härlig idé! Det fick igång geniknölarna ordentligt. Vilken miljö vill jag skapa för att stå ut med den långvariga coronapandemin? Kan inte ni som har gjort något liknande skicka in bilder som inspiration

• Gilla
biar
  • Laddar…
Haha själv delar jag hans intresse fast några meter längre fram i planet.
Håller på att bygga en cockpitreplica av en 737ng. Dock i förrådet då frugan inte vill ha ett flygplan i köket :D
Replika av Boeing 737ng cockpit med styrspak, instrumentpaneler och sits i ett förråd.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Bure och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.