Och en bild till på badrummet
 
  • 2010-02-20 199.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
jak skrev:
Och en bild till på badrummet
Jag gillar lustiga huset känslan du har fått till i badrummet! Hur gjorde du med handdukarna? doppade dom i klister?;)
 
Jag tror att han har förstärkt dom med epoxy och skruvat dit dom på krokarna. :)
 
Jag skulle vilja testa toaletten, undrar hur den fungerar. Har aldrig tänkt på att man kanske kan lägga den ner på golvet förut. :)
 
Mikael_L
Det ser fint ut det där jak (även om man måste vrida på huvet lite ;)).

Det verkar vara kladdigt med tätskikt, ångrade du efteråt att du inte hade handskar på dig?

Är det en eldosa där ovanför tvättstället?
Har du valt spegel eller skåp än?
 
Redigerat:
Ja man skulle nog ha haft handskar. Japp det är en eldosa. Nej jag har inte bestämt mig för enbart spegel eller skåp. Det lutar nog åt en spegel med inbyggd belysning. Jag har även en eldosa i högskåpet som skall gå till en sterio. Det är också fördraget för inbyggda högtalare i taket.
 
Ett år sen du uppdaterade oss..
 
Man känner sig lite ensam när man kollar på hans bilder.. man lutar sig liksom mot sin egen axel..
 
Edit: va inget
 
Kattvovven skrev:
Edit: va inget
Lugnt, jag har 93'000 ;P
 
Vore jäkligt skoj att se fortsättningen och hur det jättebygge ser ut idag!!! Ett grymt fint arbete iaf.
 
Inte sett denna tråd tidigare, otroligt vilket jobb, fortsättningen tack! :D
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.