Det ser fint ut det där jak (även om man måste vrida på huvet lite
).
Det verkar vara kladdigt med tätskikt, ångrade du efteråt att du inte hade handskar på dig?
Är det en eldosa där ovanför tvättstället?
Har du valt spegel eller skåp än?
Det verkar vara kladdigt med tätskikt, ångrade du efteråt att du inte hade handskar på dig?
Är det en eldosa där ovanför tvättstället?
Har du valt spegel eller skåp än?
Redigerat:
Ja man skulle nog ha haft handskar. Japp det är en eldosa. Nej jag har inte bestämt mig för enbart spegel eller skåp. Det lutar nog åt en spegel med inbyggd belysning. Jag har även en eldosa i högskåpet som skall gå till en sterio. Det är också fördraget för inbyggda högtalare i taket.
Ett år sen du uppdaterade oss..
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 173 inlägg
Man känner sig lite ensam när man kollar på hans bilder.. man lutar sig liksom mot sin egen axel..
Edit: va inget
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 173 inlägg
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
