Det finns ju flera länkar på Byggahus.se under "Andra som byggt" - "Privata hemsidor".
 
Lindis: Hej! Har läst lite på er hemsida. Trevligt! Ungefär samtidigt som ni tog kontakt med Ä-hus så gjorde vi det. Lite nyfiken.... Har ni redan fått definitivt datum då ni får huset? Har ni hittat tomten själva eller kommer den via Ä-hus?
 
Man kan byta till "vanliga" fönster. Kostar 500kr per fönster.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.