Jag är en elev som studerar på bygganlägning program. Jag går 2 an och bara ett år kvar att klara gymnasiet. Jag vill lär mig hemma men jag har inte motivation att göra det. Det svåraste med mig är att jag kunde inte hitta böcker som jag kan läsa och öva samtidigt. Jag vill gärna att ni tipsar mig hur jag plannerar och någon bok som kan hjälpa mig med den programmet.
 
Masgina Masgina skrev:
Jag är en elev som studerar på bygganlägning program. Jag går 2 an och bara ett år kvar att klara gymnasiet. Jag vill lär mig hemma men jag har inte motivation att göra det. Det svåraste med mig är att jag kunde inte hitta böcker som jag kan läsa och öva samtidigt. Jag vill gärna att ni tipsar mig hur jag plannerar och någon bok som kan hjälpa mig med den programmet.
Har ni inga böcker i skolan?
 
Immobil Immobil skrev:
Har ni inga böcker i skolan?
Vi har inte böcker utan att vi har som vi diskuterar tillsammans med läraren.
 
Masgina Masgina skrev:
Vi har inte böcker utan att vi har som vi diskuterar tillsammans med läraren.
Jag tycker det låter märkligt, ett Byggprogram som inte har undervisningsmaterial. Vad heter skolan?
 
Immobil Immobil skrev:
Jag tycker det låter märkligt, ett Byggprogram som inte har undervisningsmaterial. Vad heter skolan?
Masgina Masgina skrev:
Vi har inte böcker utan att vi har som vi diskuterar tillsammans med läraren.
Det har vi i skolan men hemma har jag bara på min dator. Det är för mycket med svårt svenska så vill jag någon bok som jag kan läsa. Men vi har ( learnwire)
 
Immobil Immobil skrev:
Då kan jag rekommendera denna sidan:
[länk]
Tack så mycket
 
Immobil Immobil skrev:
Har ni inga böcker i skolan?
Tror du att det är bättre att lära sig om jag hittar APL(praktik) plats.
 
Masgina Masgina skrev:
Tror du att det är bättre att lära sig om jag hittar APL(praktik) plats.
Praktik är aldrig fel. Men grundkunskaperna måste pluggas in.
 
Immobil Immobil skrev:
Praktik är aldrig fel. Men grundkunskaperna måste pluggas in.
Hej Pelle!
Jag har fått godkänt.
Jag vill tacka dig mycket för dig.
 
Masgina Masgina skrev:
Hej Pelle!
Jag har fått godkänt.
Jag vill tacka dig mycket för dig.
:surprised: Nja, nu heter jag inte Pelle. Men tack ändå! :)
Det gläder mig att du fick godkänt. Lycka till i fortsättningen! (y)
 
  • Gilla
Masgina
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.