Är det inte dags att köra igång nu?

Så här tänker jag mig ett axplock ur tablån:
  • "Mitt nya liv". Daglig dokusåpa där @AndersMalmgren och @heimlaga byter liv med varandra. Pilotavsnitt: Anders letar efter en restaurang och blir rekommenderad en pizzeria sju mil bort. "Dom har stor stark också." Programledare är @Farstatjej90.
  • "Arga elektrikern". Varje torsdag. Veckans dummaste fråga i elforumet koras. Vinnaren får hembesök av @Bo.Siltberg
  • "Dolda fel". Lördagsunderhållning för hela familjen. En förstagångsköpare ställer frågor om "dolt fel" och tjäras och fjädras av publiken.
  • "Sista inlägget vinner". Debattprogram varje måndag.Den som orkar orkar hålla på längst vinner prissumman på 100000 kr. Casting av deltagare pågår.
  • "Jag har inte läst hela tråden men...". Samlingsnamn för veckans repriser som sänds söndag förmiddag.
 
  • Haha
  • Gilla
  • Älska
djanlov och 37 till
  • Laddar…
Farstatjej90
"Listpris eller sista pris" deltagarna får gissa om priset på en vara är från Ahlsell eller från förundersökning om bedrägeri.
 
  • Gilla
Dilato och 2 till
  • Laddar…
B Bigfoot skrev:
Så här tänker jag mig ett axplock ur tablån:
Du glömmer väl inte veckans asbestfråga och parkslidehörnan?
 
  • Gilla
RoTe och 2 till
  • Laddar…
Tecknad figur håller en bunt sedlar och säger: "Shut up and take my money!
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
RoTe och 1 till
  • Laddar…
"Vem sa vad" kan vara en programpunkt, där deltagarna som diskuterar blir osams om något och så blir det VAR-granskning för att se vem som sagt vad.
 
"Asbestsoffan" - fyra deltagare med max 10 forumposter var sitter i en soffa omgivna av mjuka kuddar och lär sig tillsammans hantera sin asbestskräck.
 
  • Haha
  • Gilla
djanlov och 4 till
  • Laddar…
"Veckans golvbrunn" - tre experter analyserar suddiga bilder på en golvbrunn. Vid riktigt svåra fall kan panelen även ringa in norra Europas ledande expert på klämringar. Blir diskussionen för het kan programledaren begära timeout och då visas istället ett kåseri på temat "golvbrunnar som format mitt yrkesliv".
 
  • Gilla
  • Haha
RoTe och 5 till
  • Laddar…
P
"Big Brother Byggahuset"
Deltagarna ska renovera och bygga tillsammans 😂 och tittarna får rösta ut den man tycker bygger sämst.
 
  • Gilla
OskarJ
  • Laddar…
P PappasHammare skrev:
"Big Brother Byggahuset"
Deltagarna ska renovera och bygga tillsammans 😂 och tittarna får rösta ut den man tycker bygger sämst.
Tittarna röstar ut den som gör det mest till relationsdrama? 🤔
 
13th Marine 13th Marine skrev:
Tittarna röstar ut den som gör det mest till relationsdrama? 🤔
Borde inte det ligga på moderatorerna?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.