Är det inte dags att köra igång nu?
Så här tänker jag mig ett axplock ur tablån:
Så här tänker jag mig ett axplock ur tablån:
- "Mitt nya liv". Daglig dokusåpa där @AndersMalmgren och @heimlaga byter liv med varandra. Pilotavsnitt: Anders letar efter en restaurang och blir rekommenderad en pizzeria sju mil bort. "Dom har stor stark också." Programledare är @Farstatjej90.
- "Arga elektrikern". Varje torsdag. Veckans dummaste fråga i elforumet koras. Vinnaren får hembesök av @Bo.Siltberg
- "Dolda fel". Lördagsunderhållning för hela familjen. En förstagångsköpare ställer frågor om "dolt fel" och tjäras och fjädras av publiken.
- "Sista inlägget vinner". Debattprogram varje måndag.Den som orkar orkar hålla på längst vinner prissumman på 100000 kr. Casting av deltagare pågår.
- "Jag har inte läst hela tråden men...". Samlingsnamn för veckans repriser som sänds söndag förmiddag.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 658 inlägg
"Veckans golvbrunn" - tre experter analyserar suddiga bilder på en golvbrunn. Vid riktigt svåra fall kan panelen även ringa in norra Europas ledande expert på klämringar. Blir diskussionen för het kan programledaren begära timeout och då visas istället ett kåseri på temat "golvbrunnar som format mitt yrkesliv".
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 658 inlägg
Klicka här för att svara
