P peter_sweden #1 Medlem · Göteborg · 977 inlägg 13 jul 2015 19:26 peter_sweden Medlem Göteborg 977 inlägg 13 jul 2015 19:26 #1 Hej Jag behöver bygga ett sofflock till denna soffa. Vad bör jag använda? Helst något jag kan köpa på och få tillsågat på k-rauta. Med vänlig hälsning, Peter Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej Jag behöver bygga ett sofflock till denna soffa. Vad bör jag använda? Helst något jag kan köpa på och få tillsågat på k-rauta. Med vänlig hälsning, Peter Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Demmpa #2 Husägare · Kalmar · 26 017 inlägg 13 jul 2015 19:50 Demmpa Husägare Kalmar 26 017 inlägg 13 jul 2015 19:50 #2 Plyfaskiva eller OSBskiva plus några lister som styvar upp skivan och som gör att den inte kan glida framåt. Ovanpå lägger du en bit skumgummimadrass och klär in med tyg.
Plyfaskiva eller OSBskiva plus några lister som styvar upp skivan och som gör att den inte kan glida framåt. Ovanpå lägger du en bit skumgummimadrass och klär in med tyg.
Exostor #3 Renoverare · Småland · 848 inlägg 13 jul 2015 19:54 Exostor Renoverare Småland 848 inlägg 13 jul 2015 19:54 #3 Jag byggde ett av Biltemas hyllplan i furu förstärkt med fyra tvärslåar på undersidan. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag byggde ett av Biltemas hyllplan i furu förstärkt med fyra tvärslåar på undersidan. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder