Hej allihopa!

Är det någon som har erfarenhet av Skidsta hus? Vi har nämligen tittat på ett antal levarentörer och kan inte hitta några direkta skillnader mellan Skidsta och bla Sjödals hus :-/

Vore tacksam att höra några åsikter från någon/några som byggt eller funderat på att bygga ett Skidsta hus.

Hur har ni blivit bemötta?
Har ni sett/ upplevt några kvalitets skillnader på material och arbete?
Positiva/ negativa erfarenheter? ???
 
  • Gilla
Dilmon
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.