Som pensionär ville jag ha något att hitta på, en hobby. Blev lite snickeri i garaget och för varje år lär man sig mer och mer. Har byggt en del trädgårdsmöbler etc. Just nu är det fågelholkar som gäller. Helst så roliga och annorlunda som möjligt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Så fina holkar du gör! Övervakningskameran var extra kul!
Pjoddarna verkar inte bry sig särskilt mycket om var holken är placerad. Vi har andra holkar på husväggar och de har varit bebodda. Det har redan varit talgoxar och kollat in i övervakningskameran trots att den nyligen sattes upp.yonna skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kan hända att det kommer en beställning snart.Perohl skrev:
Sambon vart helt såld på detta
