Vi håller på att bygga om en gammal lada i skiftesverk. Det ska bli en Atelje i halva och en verkstad i den
andra halvan. Vi har bytt ut allt virket bit för bit och gjort det på gammalt vis med dymlingar och ekstockar i hörnen. Nu ska vi gå vidare och gjöt i förra veckan ett isolerat betonggolv så nu är det dags med det roliga.
Det ska bli ett vindsbjälklag över hela byggnaden och sedan ett isolerat rum i halva som gästrum eller sovloft.
Ateljen ska isoleras och det ska även bli ett badrum på nedervåningen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder