Hej,

Jag och min sambo går i hustankar. Vi har tittat en hel del på Fiskarhedenvillan då det är vad vi blivit rekommenderade från släktingar som byggt med dem.

Är det någon mer här som byggt med dem som vill dela med sig av sina erfarenheter? Vad har varit bra/dåligt etc? Något särskilt man ska tänka på rent allmänt?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.