Hej,
Jag och min sambo går i hustankar. Vi har tittat en hel del på Fiskarhedenvillan då det är vad vi blivit rekommenderade från släktingar som byggt med dem.
Är det någon mer här som byggt med dem som vill dela med sig av sina erfarenheter? Vad har varit bra/dåligt etc? Något särskilt man ska tänka på rent allmänt?