Svärfar har en Dometic D50 inbyggt, eller snarare fristående i en köksö. Den gick varm och slogs av. Den köksön har endast en rad med skåp och vinkyl. Lösningen var att sätta ventilations hål i köksön på baksidan, både uppe och nere. Så i det fallet räckte det inte med luft runt kylen.