Jag har stor altan med tak över viss del. Nackdelen är att när det regnar/snöar och blåser blir det blött även i den del som är under tak. Vill inte i dagsläget bygga in den delen permanent för skönt på sommaren ha det öppet. Kanske i framtiden glasa in hela.
Jag vill ha förslag hur jag kan göra! Det är som ett fönster och en dörr. Se bilder. Det ska helst inte kosta mycket pengar och lätt gå att ta ner igen.
Jag vill ha förslag hur jag kan göra! Det är som ett fönster och en dörr. Se bilder. Det ska helst inte kosta mycket pengar och lätt gå att ta ner igen.
Ja det låter som en bra idé. Ska se om det finns fönsterluckor till salu som kan passa iaf fönstret.
Tar gärna emot fler förslag.
Jag hade också nån idé med transparent plast, men mer som draperi som går att dra åt sidan. Kanske nån gardinstång kan fästas i taket, som ser ut att vara av trä. Sy in tyngder i nederkant så det inte fladdrar utan hänger skapligt stadigt.N neo11 skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Projektet går framåt. En tredje dörr ska upp och sen mer målning och tvätta fönsterrutorna. Även om det tagit tid och energi är jag nöjd med hur det kommer bli. ❤️
Klicka här för att svara