Hej :)
jag är ny medllem,jag ska bygga hus i Västerås . Jag har ingen erfarenhet och jag har kommit i sverige fyra år sen . kan man rekommendera några husleverantör som är bra att bygga hus i Västerås och man kan lita på också.jag har andra problem min sevenska är inte bra :) :)
tack

Ett bekanta har precis byggt i Västerås med mälarvillan, de har varit nöjda

• Gilla
zadshafiei
  • Laddar…
Bra :) Tack så mycket

BirgitS
Det är jobbigt och krävande att bygga hus. Det kräver goda kunskaper i svenska för att man ska förstå vad man skriver på och kunna prata husbygge med säljaren och entreprenören. Man kan aldrig lita helt på ett företag, uppstår problem är det stor risk att en byggare tar olämpliga genvägar för att hålla kostnadstak och tidsplan.

• Gilla
zadshafiei
  • Laddar…
Mälarvillan är duktiga!

Med vänlig hälsning, fremax

• Gilla
zadshafiei
  • Laddar…
fremax fremax skrev:
Mälarvillan är duktiga!

har du byggt med Mälarvillan?
Mvh

BirgitS BirgitS skrev:
Det är jobbigt och krävande att bygga hus. Det kräver goda kunskaper i svenska för att man ska förstå vad man skriver på och kunna prata husbygge med säljaren och entreprenören. Man kan aldrig lita helt på ett företag, uppstår problem är det stor risk att en byggare tar olämpliga genvägar för att hålla kostnadstak och tidsplan.
Du är helt rätt det ska vara jätte svårt för mig , för att jag ska välja en som är bätter än andra.Jag har hört Mällarvillan och Eksjöhus har byggt många hus i Västerås (De är som ledare) . Eksjöhus är bra eftersom recension i Byggahus är bra men dyrare än Mälarvillan men jag har ingen idea om Mälarevillan.
Mvh

Z zadshafiei skrev:
har du byggt med Mälarvillan?
Mvh

Hej ,

Nej men jobbat på en firma som varit UE (underentreprenör) till dem.

• Gilla
zadshafiei
  • Laddar…
mer erfarenhet och information om Mälarvilan?

Boka ett möte med dem och få en egen känsla, tror ja är bästa tipset

• Gilla
zadshafiei
  • Laddar…
buspojken buspojken skrev:
Boka ett möte med dem och få en egen känsla, tror ja är bästa tipset
bra tack .

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.