2 552 läst ·
5 svar
3k läst
5 svar
Bygga i Norra Önneröd
Ledsen att jag inte svarat, har varit lite mycket under våren. Vi fick bygglov i början på förra veckan. Vårgårda hus kommer bygga åt oss. Skickade iväg beställning idag, men tyvärr har de mycket att göra i fabriken så det blir nog inte stomresning förrens v. 6!!
Hej, kommunen har ju sålt 4 tomter som inte va fastighetsbestämmda, så det har vart massa problem för oss, vi väntar fortfarande på nybyggnadskartan, så därför har vi inte fått vårat bygglov beviljat än.
Vi hoppas på att få börja bygga så snart som möjligt.
Ska ni göra grund och markarbeten i sommar eller när ska ni börja med det?
Vi hoppas på att få börja bygga så snart som möjligt.
Ska ni göra grund och markarbeten i sommar eller när ska ni börja med det?
Klicka här för att svara