8 838 läst ·
4 svar
9k läst
4 svar
Bygga flotte med Pollyflyt
Hej
Jag tänkte bygga en flotte i sommar och undrar om någon har använt sig av www.pollyflyt.se och har någon erfarenhet av dessa pontoner, det verkar ganska smart. Vi tänkte bygga en lite flotte på 3M X 5M.
/Leffe
Jag tänkte bygga en flotte i sommar och undrar om någon har använt sig av www.pollyflyt.se och har någon erfarenhet av dessa pontoner, det verkar ganska smart. Vi tänkte bygga en lite flotte på 3M X 5M.
/Leffe
Vi använde oss av vanliga 200L plasttunnor, funkar bra, vet om en annan som använde vanliga oljefat, nackdelen med dom är att dom rostar... Med lite tur kan man hitta sånna tunnor nästan gratis.
Men är pengarna inget problem är nog pollyflytpontonerna bra...
Fundera på hur / om du skall få upp flotten på vintern.
Den vi byggde byggde vi i två delar, varje del ca 3 x 3 m som vi sedan skruvar ihop.
Varje del lyfter vi sedan lätt upp med traktorn.
Men är pengarna inget problem är nog pollyflytpontonerna bra...
Fundera på hur / om du skall få upp flotten på vintern.
Den vi byggde byggde vi i två delar, varje del ca 3 x 3 m som vi sedan skruvar ihop.
Varje del lyfter vi sedan lätt upp med traktorn.
Klicka här för att svara