Hej

Har en spontan fundering över ett litet kommande projekt.
Har bifogat en skitdålig bild, men den får duga till en början. Jag har ett oisolerat kallförråd på andra sidan väggen med kryss på som ska byggas in i lägenheten till ett extra sovrum.
Det är en trapp där bilden är tagen från och som kommer vara precis under en del av rummet, så jag kan inte bygga ut speciellt mycket just där.
Min fundering är hur ni skulle reglat upp ovanför trappan, där som golvet kommer gå lite snett enligt den streckade linjen. Min spontana tanke är att montera nåt som påminner om bärlinor på sidorna och montera bjälkar? Är betong på den högra sidan av väggen.
Tacksam för förslag.

(Om någon tänkt vara spydig så bara skit i o kommentera och skrolla vidare)👍🏻

• Vy från trappräcke mot oisolerat kallförråd, röda kryss och linjer markerar föreslagen golvlösning ovanför trappa för ombyggnad till sovrum.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Ankarstjärna Ankarstjärna skrev:
Det skulle inte falla mig in. Så gör som jag, tänk positivt. Eller skrolla vidare.👍🏻

Jag har läst flera gånger. Och kollat bilden om och om igen. Kanske förstår jag vad du menar men jag är så osäker att det känns omöjligt att komma med vettigare svar än detta. Får du inga bättre svar behöver du nog formulera om. Eller dela upp i flera enkla frågor. Hoppas någon annan kan ge bättre svar.

Självklart kan bilden förbättras som du skrev. Allt kan göras tydligare. Och man måste börja med något för att få respons. 👍🏻

Ankarstjärna Ankarstjärna skrev:
Hej

Har en spontan fundering över ett litet kommande projekt.
Har bifogat en skitdålig bild, men den får duga till en början. Jag har ett oisolerat kallförråd på andra sidan väggen med kryss på som ska byggas in i lägenheten till ett extra sovrum.
Det är en trapp där bilden är tagen från och som kommer vara precis under en del av rummet, så jag kan inte bygga ut speciellt mycket just där.
Min fundering är hur ni skulle reglat upp ovanför trappan, där som golvet kommer gå lite snett enligt den streckade linjen. Min spontana tanke är att montera nåt som påminner om bärlinor på sidorna och montera bjälkar? Är betong på den högra sidan av väggen.
Tacksam för förslag.

Obegriplig bild. Har du ingen planlösning att lägga in?

• Gilla
RoTe
  • Laddar…
RoTe
K Kane skrev:
Obegriplig bild. Har du ingen planlösning att lägga in?
Du skulle scrollat vidare! ;)

• Haha
Kane
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.