H Heggeland #1 Medlem · Gävleborg · 125 inlägg 19 dec 2013 15:52 Heggeland Medlem Gävleborg 125 inlägg 19 dec 2013 15:52 #1 Fick en ritning av en kompis här om dagenhär är resultatet Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
H Heggeland #2 Medlem · Gävleborg · 125 inlägg 19 dec 2013 16:03 Heggeland Medlem Gävleborg 125 inlägg 19 dec 2013 16:03 #2 Jag fick sätta dit ett par extra ben som ni ser inte fanns med på ritningen
J jtl #3 Medlem · Västra Götalands län · 717 inlägg 19 dec 2013 16:10 jtl Medlem Västra Götalands län 717 inlägg 19 dec 2013 16:10 #3 Snyggt!!
T ToRy #4 Medlem · Västra Götaland · 3 575 inlägg 19 dec 2013 16:36 ToRy Medlem Västra Götaland 3 575 inlägg 19 dec 2013 16:36 #4 Snyggt! I vilket skede upptäckte du behovet av de extra benen?
P piglet #5 Medlem · Gävle · 68 inlägg 19 dec 2013 16:47 piglet Medlem Gävle 68 inlägg 19 dec 2013 16:47 #5 Jag läser ju ritningen som att det redan finns 4 ben ;-), är det kanske 8 till och med. Dock placerade lite annorlunda än slutresultatet. Snyggt jobbat.
Jag läser ju ritningen som att det redan finns 4 ben ;-), är det kanske 8 till och med. Dock placerade lite annorlunda än slutresultatet. Snyggt jobbat.
H Heggeland #6 Medlem · Gävleborg · 125 inlägg 19 dec 2013 16:49 Heggeland Medlem Gävleborg 125 inlägg 19 dec 2013 16:49 #6 När ja gjort limträt till böjarna o gick tillbaks till ritningen för kolla vart dom skulle sitta insåg ja att det va nått som inte stämde för ja hade ju fyra ben i handen
När ja gjort limträt till böjarna o gick tillbaks till ritningen för kolla vart dom skulle sitta insåg ja att det va nått som inte stämde för ja hade ju fyra ben i handen
currenthill #7 Medlem · Uppsala · 158 inlägg 19 dec 2013 19:58 currenthill Medlem Uppsala 158 inlägg 19 dec 2013 19:58 #7 Riktigt snyggt!
F fn76 #8 Medlem · Skåne · 856 inlägg 19 dec 2013 20:38 fn76 Medlem Skåne 856 inlägg 19 dec 2013 20:38 #8 Bra ritning, inga mått att hålla sig till, kan med andra ord inte bli fel.
H Heggeland #9 Medlem · Gävleborg · 125 inlägg 19 dec 2013 20:41 Heggeland Medlem Gävleborg 125 inlägg 19 dec 2013 20:41 #9 Jo då ja fick mått på ett sms
raveper #10 Hobbyelektriker · västragötaland · 5 784 inlägg 20 dec 2013 14:00 raveper Hobbyelektriker västragötaland 5 784 inlägg 20 dec 2013 14:00 #10 Om benen varit bredare hade det ju räckt med bara två ben.
R roli #11 Lösvirkesbyggare · Kungsbacka, Halland · 6 547 inlägg 20 dec 2013 14:04 roli Lösvirkesbyggare Kungsbacka, Halland 6 547 inlägg 20 dec 2013 14:04 #11 Det framgår ju inte av ritningen om bordet skall vara runt, ovalt, rektangulärt eller kvadratiskt...... Men annars så var det snyggt.
Det framgår ju inte av ritningen om bordet skall vara runt, ovalt, rektangulärt eller kvadratiskt...... Men annars så var det snyggt.
raveper #12 Hobbyelektriker · västragötaland · 5 784 inlägg 20 dec 2013 19:47 raveper Hobbyelektriker västragötaland 5 784 inlägg 20 dec 2013 19:47 #12 Inte heller av vilket material eller vilken tolerans som godkänns. Och det hade ju även kunnat vara en pall..
Inte heller av vilket material eller vilken tolerans som godkänns. Och det hade ju även kunnat vara en pall..
H Heggeland #13 Medlem · Gävleborg · 125 inlägg 20 dec 2013 22:09 Heggeland Medlem Gävleborg 125 inlägg 20 dec 2013 22:09 #13 Hur som helst så blev den nya ägaren nöjd o jag fick glädjen att göra det+en bra slant